2010-03-27 | 21:38:51

Good life!

I torsdags så åkte jag och Malin till Strömstad eftersom hon skulle söka sommarjobb här! vilket hon gjorde, och får svar efter påsk!:) Det vi gjorde under dagen var väl att åka runt till olika människor och äta! haha, avslutade kvällen med Homeparty hos Veronica!:) Jätte mysigt.
I igår (fredags) var helt underbar! Började med att jag å Malin gjorde oss iordning, så kom Ida och Izabelle hit! Så drog vi ner på stan å fikade, Som ni ser på bilden här under så tog Malin å Ida "cyklen" runt stan, var nära på att skratta ihjäl mig! haha.. Nog om det, sen åkte vi hem till mig, alla utom Izabelle för hon skulle hem.Laila hämtade oss på konsum, och hämtade även ut min superduper dyra BH som absolut var värt pengarna! Jag älskar den!:))) sen hoppar vi in i bilen, så har min deklaration kommit, hm, suck tänkte jag , restskatt i mitt hjärta! phu, nejdå! jag får nästan 6000 tillbaka på skatten och det är så jävla underbart att jag inte vet vart jag ska ta vägen!:D haha. Kom hem till mig, så stack Malin hem! så var det bara jag och Ida kvar! Vi hade planerat vår kväll som myskväll. haha, vilket det absolut inte blev! Blev helt tvärtom! Började med att Jonas sa att vi skulle komma till Fredrik, Orkade inte först men sen så ryckte vi upp oss å drog dit!:) Sen gick vi vidare till Johan, satt där! Drack några öl! Sen skulle vi köpa cigg på park(bar,resturang,bio), fastnade där en stund med, sen orkade inte jag å Ida med grabbarna mer där, (fanns inga cigg där heller). Så hon lurade med mig till Laholmen för att köpa där i en automat, jaja tänkte jag. Kom dit, hopp, fick köpt cigg!:) Sen Fick vi för oss att prova gå in på O2. Vilket gick galant, trodde aldrig vi skulle komma in, men det var inga problem! haha, och där nere resten av kvällen var otroligt!:D så jävla kul, Kanske inte lika kul att Ida tömde sitt konto på 1000 kronor men, haha! Galen! Va där tills de stängde, 3 kanske.. Sen vela vi runt på stan slutade med att vi var hemma halv 5 imorse, ( började jobba kl 10.30). Hemskt att vakna imorse och gå till jobbet, men det var verkligen värt det! Ida gjorde min kväll till en av de roligaste på riktigt länge! haha.. tillexempel, vi satt å kollade på folk som dansade och gjorde bort sig, så skulle Ida göra tummen upp och slår ner mitt ölglas rakt i mitt knä, (0,5 L) ganska blött, och lyckas även krossa det! haha, helt sjukt! Men jävligt kul! Idag har jag alltså jobbat, var inte riktigt med i huvudet när ja vaknade men sen gick det allt bra!:) Äntligen har jag kommit hem och nu ska jag snart ut tror jag , kanske blir cod ikväll, vi får se vad jag har råd med! haha:)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: