2010-02-25 | 12:08:51

crazyy

Hej alla glada sura tjocka smala långa korta! :) Hoppas ni har haft ett bra lov hittils! Det har jag, varit jävligt lugnt faktiskt! En kväll var det väl kanske inte så lugnt men, ska se om jag är på så bra humör att jag vågar visa videon här. haha, helt sjuk! Jaja, jag lägger upp den så ni har något att håna resten av dagen FIlmen som kommer är från i fredags, och det var en heelgalen kväll. Jätte knäpp och konstigt, som om vi vore instängda i en lägenhet och inte kom ut. jaja, Det började med att jag Rebecca Tommy Dennis och Emil satt hemma hos Dennis och drack öl å kollade på hockey. Det var jätte trevligt. Sen kom Joel till Dennis å då fick vi för oss att åka till Joel och dricka vidare där, vi åkte väl från dennis runt 23.15 kom till stan joel köpte sprit osv. Sen var de sånt jävla snökaos så mitt inne i stan körde vi fast. Och kom ingenstans, Bilen bara spann. kallt som fan och snöa som fan, fick vi stå där och putta hur länge som helst.. Kom loss efter 30-45 minuter kanske. fyfan, jag såg ut som en neger sen när jag kom in till Joel. Mitt smink hade runnit i hela fejan och fyfan.. haha, sen var det galet hos Joel, kom 3 st från Trollhättan också, Jimmy,Lisa och Hanna. Dagen efter var ett helvete, 45 var avstängd, bussarna inställda, taxi kunde inte köra, vilket innebar att jag var fast i Vänersborg. Insöad hos Joel med 4 konstiga killar som var så jädra jobbiga att jag ville spy. haha. Rebecca lyckades ta sig hem tillslut lyckosten. Jag kom hem på söndag morgon ja. fyfan Helt underbart att komma hem kan jag ju säga. haha. Sen dess har de varit jävligt lugnt. Har varit och kollat på film hos Johan, Sen varit med Fredrik och igår var jag hemma hos Linus för första gången sen han flyttade. Satt med Rebeccas iphone hela kvällen typ, haha;) Ni kan läsa mer på Beccas blogg , http://beccaaaa.blogg.se/  jaja nu måste jag börja greja här hemma, ska åka till strömstad om 3 timmar, och jobbaaa hela helgen lång! phu.. :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: