2010-04-10 | 02:26:45

Solsolsol, mera sol!

Godkväll! Denna fantastiska dag har jag tillbringat med Izabelle! runt 13.30 gick jag ner till stan och träffade henne! vi satt i solen i flera timmar! Hur skönt som helst! Och helt plöstligt fick jag ett oväntat samtal från Amanda som frågar vart jag är och vad jag gör, jag är i strömstad och promenixar svarar jag! tro det eller ej , men Amanda var också i Strömstad! Har inte träffat henne på jätte länge och hon sticker till Cypern nu på söndag och ska jobba där i flera månader! Fuskis! jaja, Sen gick jag och Izabelle hem till mig så färgade jag hennes hår! Sen drog vi ner på stan igen, där träffade Vi hanna och co! Var med dem ett tag, sen satt vi på buktens jätte länge! Skönt var det! Klockan blev jätte sent helt plöstligt! Så trallade vi runt på stan! Massa konstiga människor överallt! Menmen! Sen träffade vi Jonas en snabbis, han försökte få med oss på nån fest men hade ingen större lust med det, höll på att frysa ihjäl såhär på kvällskvisten!  Så vi drog oss hemåt och nu ligger jag och Izabelle här, hon ligger å snarkar här brevid! mysigt! haha
Steker sönder idag!

1 Kommentarer
Borås Ryttaren:

Fin blogg :D

Hoppas du får en bra dag i dag :))

2010-04-10 | 10:31:14
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: