2009-12-07 | 01:27:10

V49

Har inte skrivit speciellt mycket på sistonde! Har väl inte haft något vettigt att skriva heller men! Jag åkte till mamma i onsdags, var med Fredrik hela dagen! Mysigt. var ledig torsdag och Fredag så stannade kvar hos mamma de dagarna! I torsdags började jag bli sjuk! fy, Men jag och mamm åkte ner till stan (vbg) så köpte hon ett linne, och det har varit ett jävla tröt om det! haha, det ska bytas för andra gången nu!:) helt cpp, Jag fick henne att gå och klippa sig också! haha,det var ganska kul precis efteråt men sen när hon fick göra iordning det själv så blev det fint! Gick till Jimmy en sväng på kvällen med han å Eric! sen kom Iz också! Gick sen hem och tittade på flickan som lekte med elden, ( för andra gången) mamma och dem hade inte sett den så jag såg den med dom.. Sen kollade jag på en av Johan falk filmerna, och får syn på min photoshop lärare där?! Han är värsta gangstern, mördar en kille och skit. haha, inte lika lätt att ta filmen seriöst då. Men Johan falk filmerna är grymt bra! Har sett allihop nu tror jag. Hoppas att de kommer fler. För jag älskar dem! I Fredags morgon så gjorde jag inget speciellt.. Vaknade ganska sent! Sen åkte jag Jennifer och baby upp till Strömstad och tillbringade resten av helgen där! Jobbade en sväng i lördags! massa folk, fyfyyy. Tacka gud för att Jonna jobbade så jag överlevde dagen! Mådde verkligen inte bra! ont i halsen och hostade kunderna upp i fejan hela tiden! Men jag gav mig fan på att klara hela dagen! Jag klarade det tillslut men igår när jag skulle sova fick jag panik! Fick knappt luft, kände mig helt instängd och var tvungen att öppna mitt fönster! Det är redan iskallt som det är på mitt rum redan! Och imorse när jag vaknade så mådde jag skit! Ringde upp till jobbet och sjukanmälde mig! Inget roligt. Jobbade egentligen perfekt tid och förlorade massa pengar på det! Menmen , det är sånt som händer! Vad ska jag göra åt saken?! Åkte hem till Udvl runt 19.00 Julpyntade lite och pluggade! Nu ska jag sova så jag mår bättre imorgon!:) Gonatt
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: