2009-12-01 | 16:38:10

pussi magen

Hej och hå! Nu sitter jag hemma och äter Naturgodis och dricker loka! :) MUUMMA! Tittar på Oth just nu med, sen blir det att titta klart på flickan som lekte med elden. :) Den är sååå spännande justnu:) Och en stor sak som jag måste berätta är att Mina kära klass kompisar.. Speciellt Malin.. Tvingade mig att ta svininfluenas sprutan idag (vadå påverkas av grupptryck) haha Men nu har jag iaf gjort det för några timmar sedan! Skönt det.. :* Att jag vågade, det förstår jag inte.. HATAR sprutor över allt annat nästan.. Men det värsta är att det knappt stack till i armen.. Jag har inte ens ont någonstans! Hade lite ont i början men det gick snabbt över igen! Alla säger att jag inte kommer kunna röra mig imorgn, men det återstår ju att se!  Jaja, ska titta på flickan som lekte med elden nu! skriver sen! KÖSSS
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: