2009-12-20 | 22:11:19

Jobb söndag

Äntligen hemma efter låång dag på jobbet! Men tro det eller ej, det har varit riktigt jul att jobba idag, kan bero på att jag har jobbat med suusie cuue och Jonna! haha. Annars hade det nog inte varit kul.. fyy, idag slocknade HELA köpcentret. Någon hände?! "branluckorna" i taket öppnades pga brand nånting? Blev ISKALLT! jaja, det löste sig tillslut de med.

Nordby ropar ut i högtalarna: " Klockan är nu 9 och butiken stänger så gå mot kassorna nu"
En norsk gubbe går till Eriks kassa, Men då stänger Jonna igen bommen framför gubben..
Erik: "vafan gör du såför?"
Gubben tittar på Jonna..
Jonna frågar gubben " jaha, får man handla efter stängning i norge?!"
hahahaha, så jävla kul, att jag inte skrattade ihjäl mig! haha:)

Imorgon ska jag jobba 12 - 21.30 igen.. kommer vara gööör tråkigt, ingen rolig som jobbar typ! jaja, det får väl gåå.. Sen är jag låångledig:)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: