2009-08-10 | 23:08:47

Sex on fire

Kings of leon är helt otroliga! :)

Nu har jag kommit hem för ett tag sedan! Hämtat ut min bikini som var lite liten såklart, varför trodde jag ens något annat?! Men har den som solbikini:) Imorgon ska jag jobba, näst sista dagen nu! Trodde aldrig jag skulle sitta här vid den dagen jag bara har två dagar kvar! När jag fick mitt schema ibörjan av sommaren så trodde jag mitt liv var ett skämt! haha, Men nu är jag här och nu känns allt som om det är på topp! Fredrik kommer hit på onsdag så ska vi göra en hemlig sak, nana!:) Sen ska jag fica det sista på torsdag och mysa så mycket jag kan med Fredrik, sen är det fredag, då ska vakna tidigt, sätta i den nya hårförlängningen som kan ta lååång tid, sen ska jag till nordby och shoppa det sista med bby, sen blir kl 20.00 så sticker jag! Tiden kommer gå så fort! <3

Nu ska jag strax lägga mig, ska se om det finns nåt mer att beställa på nätet innan jag åker bara!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: