2009-08-05 | 23:18:42

Panikångest

Nu har jag haft ett jätte långt samtal med Fredrik, utan att någon slogs igenom telefonen, imponerande! (Y)  Väldigt blandade känslor hit och dit!! jag har  så ont i huvudet nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen! Jag har ingen matlust alls, men egentligen är jag jätte hungrig! Detta har varit en jätte hemsk stund! jag vet inte riktigt vad jag ska säga, har gråtit ut allt som går att gråta ut tror jag! Men får ingenting utav det ändå! Vi har pratat i över en timme nu, men inte kommit fram till något vettig! Senast förut, eller igår, pratade vi skit om varandra till alla runt omkring, men ingen hade gjort något fel, det var alltid den andra som inte var där just då som hade gjort felet..Men nu helt plöstligt i telefonen är det bara "mitt" fel fråb båda håll.. Först skyllle vi ifrån oss så alla andra hör, och sen är allt vårt eget fel och den andra personen i förhållandet har inte gjort något! Bara där ljuger vi för varandra! Båda gör fel,Båda snackar skit! Klart med det.. Men att folk runt omkring ska gå runt och snacka som om dom vore med i vårt förhållande gillar vi inte!!!!! Och även folk som går runt och ljuger om vad folk gör och inte?! Stor vits att ljuga! Nej inte speciellt!  Man vet fan inte vart man har folk längre, ALLA säger olika saker om allt och varandra hela tiden!! Jag tror inte på någon mer än mig själv från och med nu!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: