2010-03-10 | 23:05:07

Onsdag!

Godkväll. Idag har varit en jävligt lång dag! Dagen började med prov, med tanke på att jag inte pluggade särskilt mycket så gick det jävligt bra! Fick VG ! jaja. Nog om det! sen hade vi hantverk! Sen gick jag jonna och malin hem och la oss en sväng, sen kom Jonna. Då gick Malin och Nadine precis! Och sen somnade jag och jona, jag blev tvungen att stå upp för jag hade körlektion tio i 5. Hade verkligen ingen lust alls, men hade inget val! Jonna låg kvar och sov så gott, Efter att jag hade kör klart med Sture , haha ( det gick jätte bra) så drog jag till agneberg och träffade Penny, Johanna, Angelica, Sandra och Karoline! Så sminkade vi lite och så på en balmässa dem hade där idag! Det gick bra. Var inte speciellt mycket att göra men! jaja, kom hem iallfall. Så kom Ida Dahlby hit! Åt god mat och pratade skit en stund!
Jag har letat efter klänning i flera dagar nu, på alla möjliga hemsidor! Har inte hittat någon. Men idag, så gav Nadine mig ett tips på en super bra sida! Där hittade jag denhär skönheten! Kan verkligen inte släppa taget om den! Synd är att jag inte kan beställa med mitt kort eftersom jag inte har visa, så måste fjäska med pappa nu när jag kommer till Strömstad ihelgen! Så jäävla snygg!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: