2010-03-18 | 12:57:25

Förlåt för dålig uppdatering

ojojoj, nu var det längesedan jag skrev något här i bloggen.! Det har hänt mycket sen senast,
  • Maniky
  • Jobbat
  • Personalfest
  • Tatuering
  • Lön
  • Risk1an, avklarad.
  • Körlektion
  • Jimmy 18 Eric 20
  • Trasig mobil
  • Malin har sökt jobb på mitt jobb;)
Manikyr:)
Jimmy  och Izabell smakar på Chai för första gången!
Personalfest (skitskul)
Tatuerad<3
Jobbet (tjäna feta cash) haha
Mitt "underbara" jobb. :)
Här har även Malin sökt jobb också, de kan bli skitskoj!:D Hon åker med mig upp till Strömstad nästa torsdag, (om en vecka idag) och så ska vi upp till Nordby så hon får prata med Rita så får vi se om hon får jobbet eller inte!:)
1 Kommentarer
Kajsa:

Snygg

2010-03-18 | 13:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: