2010-01-19 | 11:51:00

Tisdag

Goddag! Idag kommer min sköna förbi till Uddevalla och hälsar på mig!:) Sandramus kommer förbi!:) mysigt.. Ändrade planerna med Fredrik så han kommer imorgon eller något istället, eller så kommer jag till honom!  :*

Föresten, Fick veta vem idioten som har trackat mig är idag! Det är Linnea och hennes pojkvän som har hållt på och skickat massa sms! åh, vilket liv!:) Det var ett annat nummer som började smsa mig och sen sökte jag och Nadine upp numret och vi fick fram lastväxelcarlsson AB i Uddevalla. sen ringde vi upp numret och en kille svarade, sen kom det fram att det var Linnea Blomqvist pojkvän.. haha, nice..  Då var de löst iallfall.;)

Nu har jag haft matte i 2 timmar och precis varit och äta på Thai! jävligt mätt toch ganska gott var det:)



Penny hälsar alla också!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: