2010-01-20 | 18:05:01

Onsdag

Hej och hå allesammans! Nu sitter jag i min säng och inte gör någonting typ.. Kollar runt lite på olika bloggar och kollar när Sandra och Jonna äter pizza! jag ska snart laga mitt egna mos för jag har inte lust att lägga pengar på pizza! Köpte fan städ saker för 300- igår, och mos mjölk grillkrydda för över 100:- phu.. Nu har jag bara 700:- kvar kul.. hade 3500:- häromdan.. mm kul :)

Nog med att det är rent och fint i lägenheten nu så är det tråkigt här! haha, Det är jävligt kallt, sitter under täcket nu och har gjort det jätte länge nu.. Jag sitter och väntar på att Wallander- Dödsängeln ska bli klar så jag kan se på den.
och den stora nyheten idag är att one tree hill äntligen har kommit ut! Jag kunde inte låta bli att titta direkt när jag fick det. Till en början var det suupeeer bra! Men sen mot slutet blev jag arg! Så både bra och dåligt avsnitt! Jag kan säga att jag är sååå nyfiken att jag inte ens vill tänka tanken på att det är så långt kvar till tisdag när det kommer ut igen!!

Grattis till Malin också som klarade halkan igår, kul för henne! snart är det dags att köra utan någon lärare tror jag!

Och sen är det så att jag MÅSTE köpa världens snyggaste tröja, men jag kan inte för jag är inte 18, så jag måste vänta en hel vecka till om jag ska beställa den, eftersom jag måste be pappa göra det, och han lär inte göra det fören han får 400 av mig! ;P Det är vad den kostar! kan lägga upp en bild på den här under, kanske inte allas smak men jag tycker att den är riktigt snygg iallfall! :) 
+ att eftersom jag bara har 700:- kvar och måste köpa en foundation imorgon! Eftersom min är slut, så är det lite krisigt, men får 1400:- den 31 också! Skönt är väl det.


1 Kommentarer
Linda:

Jävlig snygg tröja!:D

2010-01-22 | 11:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: