2010-01-18 | 23:04:55

LURIG!!!

Idag har jag varit i skolan och kollat på pretty woman! Somnade dock efter halva filmen, men såg klart den när jag kom hem istället!:) somnade direkt efteråt och vaknade för nån timme sen, nu sitteer jag och kollar på paradise hotel.:)

Måste bara säga en sak. 0765547859 någon som vet vem som har de numret? isf, säg till!

Idag på bilden så fick jag sms av ett nummer, där de stod typ " Hej, är det du som är Linn, jag har hört aatt du är snygg!" Så svarade jag vem han var osv, han vägrade säga, så blev jag förbannad. Och snubben vet tydligen massa om mig? Vart jag bor, vem jag är tillsammans med, att jag är i lägenheten nu? , saker som har hänt förut, frågar massa konstiga saker! Och jag blir jävligt nyfiken och förbannad! Han skrev hela tiden och har inte gett sig än ?  idioten började runt 14.00 och nu är kl 23.00.. jag svarar inte och ändå skriver han massa, dog du eller? hallå, blaabalbal. En spydig jävel som bara skickade ett sms när han hade varit lugnt ett tag, inte skrivit på typ 20 min, så skrev han " Jag komemr till din lägenhet nu, är de okej elle" Jag fick panik eftersom jag inte vet vem idioten är. Men då svarade jag och skrev, javisst! kom du bara... Men ingen kom, sen frågade jag honom vart jag bodde, hantrodde jag bodde vid Uddevalla sjukhus.. Fail.. tur det kanske.. Vi har försökt ringa upp numret från olika nummer, men han ger sig inte och svarar inte. och iom han svara så är det bara musik som spelas.. Malin ringde förut, och då svarade han inte, sen efter ett tag svarade han och skrev " vem" hon svara, frågan är väl vem du är?! Så bad han henne svara först, hon skrev Malin . Och då skrev han okej, ekberg alltså.. Så han vet ju för mycket.. Det stör mig! haha, det är klart att det är någon jag kännr som har gett numret till denhär människan och som driver med mig! Men det börjar bli jävligt tjatigt! Och han verkar inte vara helt normal heller..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: