2010-01-25 | 15:43:47

:)

Hej!:) Idag har det varit en trevlig dag! Började med att stå upp, jobbigt men det gick allt bra. Sen gick jag och Jonna ut så kom Nadine och hennes mamma och hämtade oss så åkte vi till skolan!;) På lunchen gick jag och Malin upp till falcks, och jag skrev in mig på körskolan. Bokade även första körlektionen som är redan imorgon 11.15. Har inte kört speciellet mycket så är sjukt nervös! haha, det kommer aldrig gå väl:P Men vi får väl se, fanns en del tider aatt välja mellan så:) tack gode gud för att jag fick stipendiet av skolan säger jag bara. Inskrivningsagiften ligger på 1650:- bara för att skriva in sig, sjukt dyrt! Men tur att jag har en så bra skola!:) jaja nog om det, nu har jag iallfall kommit hem från skolan med Jonna och Malin.Vi ska nu laga mat! hm, gott. sen ska vi ut och röra på fläsket!;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: