2010-01-23 | 12:36:31

.

Godmorgon! Det är helt otroligt, jag vaknade för en liten stund sedan av att jag hade massa sol i ögonen! Det var faktiskt skönt att gå upp då! :) Älskar sol, man bli så himla mycket piggare!:)

Tänkte berätta lite om igår, vi satt några stycken hos Fredrik och drack några öl, det var jag,Fredrik,Amanda,Anton,Sven,Robert,Billy,Jimmy och Izabell.  Stampe,Kenny och Jonas kom förbi en liten stund efteråt också. Det vad väldigt lugnt, förutom att killarna var så himla taskiga och rakade av Billys hår!!!!!! Visst, han passade i rakat. Men det var mot hans vilja, dom råkade få me halva ögonbrynet också! Phu, stackars..   Men förövrigt, helt okej! Alla gick runt 1 och jag och Fredrik plockade undan och städade så vi slapp det idaag!:)

Nu när Fredrik vaknar, vilket vi inte vet när än. Men då ska vi iaf åka hem till mamma och titta när min älskade lillebror öppnar sin födelsedagspresent! Han kommer få en sån chock så jag vet inte vad jag ska säga:) Det ska bli spännande!:) wihi,

Sen kanske Jonna kommer, vad vet jag ännu! Hoppas att dt händer något kul ikväll! Men vi får väl se!:)
Kan skriva mer sen! ha det bra sålänge!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: