2010-01-21 | 23:11:40

Duktig Linn

Åh vad duktigt jag är. Jag har satt mig ner och gjort hela rapporten! Gud vad skönt att ha det överstökat! :) Tur att jag hade min ramlösa-mango annars hade jag väl aldrig stått ut;)

Idag har jag även övningskört med mamma.. haha.. Jag kommer aldrig glömma det! ;) haha, spann snö överallt ibörjan! Men sen jävlar;) Hon bet av alla hennes naglar tror jag, så himla övernervös, men hon bara skrattade! förutom när jag körde in mot en vägg och skulle parkera som jag inte fick för det var is under! haha.

Idag har jag varit med Jonna och Sandrispandris! hihi, har haft sandra på besök hos mig nu i flera dagar! Vilket har varit riktigt trevilgt!:) Alltid lika kul att vara med henne, hon är inte klok! :)

Nu har jag lite huvudvärk för att jag har skrivit så länge! så nu ska jag äta chips och dricka coca cola! Alla andra bantar och jag äter!;) MM jag lever livet! :*
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: