2010-01-17 | 21:52:14

VERY GOOD

Oj oj oj.... vad jag är dålig på att uppdatera, har inte gjort det någonting typ sen innan jul. dåligt av mig!!
Jag kan börja med att berätta veckan som gått..

Måndag: Första dagen i skolan efter jullovet.. Startade upp skolan med naturkunskap. phu, haha!:) Inget vidare men det är så livet går till. Efter skolan gick jag jonna och Malin hem till lägenheten, vi pluggade och gjorde klart stilanalysen! YES! Vi tränade 1,5 H bra tjejer bra.. haha. Vi börjar komma igång nu! Sen kollade vi på Paranormal activity. Jag kan säga en sak, tror ni inte på spöken är det ingen idée att se den. Men tror ni på spöken så se den på egen risk.. :) Visserligen så satt vi 3 tetta tjejer kl 00.00 och satte på en skräckfilm? Allt var bläck svart.. Och efter filmen skrämde vi upp varandra något rejält. Alla satt och grät typ.. haha, men verkligen sevärd om man tror på det. Annars tror jag den är meningslös.. :) En riktigt spökfilm! Just de ja, köpte även ny mobil av Penny. Lägger upp bild sen om jag orkar!:)  W902i

Tisdag: Gick upp till skolan, hade praktiskt prov i klassisk fest makeup. Helk ok. Gjorde inget annat intressant tror jag. Efter skolan så gick jag och Jonna hem, sen kom Anton.. Så åkte jag till Strömstad.. Var fortfarande uppskrämt sen filmen kan jag säga. Somnade på bussen, och jag satt i mitten, alltså framför dörren där man går av en buss. Så när dörren öppnade sig trodde jag att ett spöke blåste mig i håret. haha.. Pinsamt men sant! Och sen ringde Sandra och väckte mig .. Då var jag helt yrvaken, så säger busschauffören, eller ja. han skriker.. " VEM ÄR DET SOM RINGER HELA TIDEN?!?!?!?!" jag helt yrvaken skriker tillbaka, ingen?! Så skrek han vidare.. Jag vet inte vad jag trodde, men trodde nog att han mena att Sanda ringde mig? Så jag skrek ju tillbaka att sandra ringde. haha, sen kom jag på mig själv. Alla andra i bussen var ju tysta! Det var någon som hade tryckt på stop flera gånger och inte gått av, det var därför! Jag trodde jag skulle skämmas ihjäl. Bussen var verkligen fullsmockad.. haha Sen iallfall, så kom jag till Strömsatd, där jag träffade Sandra och Laila på stationen. Så åkte vi hem och sen träffade vi Ida och hennes nya hund Zeke,zache vafan de nu va.. Och gick hem till henne en sväng och sa hej!:) Sen gick jag och Sandra hem till Madelene och klippte henne sen hem till mig igen och läste gamla brev och sen sov!:)

Onsdag: Stod upp tidigt på morgonen för att gå på begravning. Det fick faktiskt ganska bra.. Skönt det. Efter begravningen så åkte jag hem. Så kom ida till mig..  Så drog vi till Sandra efteråt. Vi skulle kolla på paranormal activity för Ida hade inte sett den.. Men de sket sig eftersom Jontes skitdator gjorde så vi inte fatta nånting;P haha Planen var ju att åka till Uddevalla på kvällen men så blev det inte.. Sen åkte vi iaf hem till mig och åt pizza jag och Sandra.. Laila kom och hämtade oss i hennes lägenhet.. Sen övertalade pappa,sandra och Laila mig att stanna kvar i Strömstad så jag fick väl göra det då. inte ofta jag är där så det har faktiskt varit riktigt kul!:) 

Torsdag: Jag och sandra låg och sov bort hela dagen.. haha:) Sen vet jag inte vad vi gjorde faktiskt. jag minns inte :D haha. ;)

Fredags: Sandra sov hos mig som alla andra dagar!:) Vi vaknade, sen åkte vi och handlade och sen färgade jag hennes hår rött! och det blev förjävla snyggt.. haha;;) Sen bakade vi kladdmuffins och sen skulle vi vara duktiga och laga mat till resten av min familj. Allt gick åt helvete. haha, började med att vi tinade fläskfilén , skar upp den och sen började steka. Gjorde även en SUPERGOD gryta vi hade bitarna i, tänker inte säga vårt egna recept för då kommer folk tro vi är sjuka i huvudet. Men sen mitt uppi allt, vi var halv klara typ. Då går strömmen på bara spisen?? Sen hela huset. och vi bor inte i skogen.. mitt i stan men ändå gick strömmen när den som minst inte borde gå! haha, så vi fick vänta ca 40 min på ström. kul, någon huvudsäkring hade gått typ. Sen fick vi fortsätta, så skulle vi hälla i mer grädde , för det skulle bli mer "sås" Men den var gammal, så tänkte vi att jaja det går väl ändå den är ju oöppnad.hahaha, nejnej! Det smakade skit och vi fick slänga alltihop och göra om, "grytan alltså". Laila blev sur för att jag förstörde den goda maten med gammal grädde! haha.. men sen gick det ner ändå!: )Gjorde om den men den bev inte lika god som i början. :) Sen åkte vi till Euro cash och köpte goodis! Sen hem och kolla på massa bra serier!:) sen gjorde vi en busig sak som jag inte kan säga. Men jobbade iaf dagen efter!:)

Lördag: Vaknade yrvaken och stressad för Madelene skulle hämta mig och Sandra innan jobbet. haha, kom iväg, jobbade till klockan sju. Sen åkte jag med Madelene hem så jag bytte om osv. Sen kom Sandra och Jonte och hämtade mig. Så släppte Jonte av mig och Sandra hos madelene. Så var vi där och gjorde oss i ordning, skulle på centerfesten men blev aldrig så.. Lyckades få Malin att kommma ner till stan också! Det var kul:) Sen drog vi till Cod, för handär Dj baby skulle dit. Hade varit kul att se honom! Som sandra säger " det är ju Kenzas bästis" haha, så vi skulle försöka komma in på krogen. Började med att Malin gick först, så visade hon legg, shit pomfritt tänkte jag, nu får alla visa legg. Men så var det sandras tur, och då klarade hon sig och jag också! utan att visa legg, tur att Malin gick först bara. Annars hade det aldrig gått !:) Kul för oss! :) Köpte strawberry daiquiri åh så gott.. Det enda vi drack i Spanien var öl och strawberry daiquiri det är en drink typ av slush, smakar ingen alkohol alls! Den är skit god och skit dyr! så blev bara en.. ;* Nu har jag iaf sett Dj baby, synd bara att jag inte vågade gå fram och fråga om jag fick ta kort, för det var våran plan! haha:) Sen gick jag hem till madelene och sov där!:)

Söndag: Vaknade hos Madelene, vi åkte och köpte pizza. Gott.! Sen åkte vi till moster en sväng och sa hej.. Sen åkte jag hem till pappa och sa hejdå! Så åkte jag till uddevalla. :* Sen vidare hem till Fredrik och nu sitter jag här! hejsvej!

Dj baby J !!!


Coolt.

Min nya mobil!!



Seså, nu har jag skrivit lite iallfall. Kan lägga upp sen lite om vad jag fick i julklapp också! har glömt att säga det;)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: