2010-01-08 | 14:39:17

Dåligt uppdatering

Hej allesammans. Jag vet att jag inte har skrivit på veckor, men har haft Jenny här och inte haft tid med att sitta vid datorn! Har en del att skriva men ska skriva det när jag sitter i lugn och ro vid min egna dator!:))   Igår åkte jag snöscooter och fyrhjuling.. Körde dock inte snöscootern, de våga jag inte , åkte bakom Robert, MEn jag och Jenny fick oss en jäääävla tur med fyrhjulingen.. haha.. Det var ruggit kul och jag blev ruggigt förkyld efteråt.. fyfan.. Så idag när jag vaknade var jag inte speciellt pigg.. Men börjar komma igång lite nu,. Hoppas att det händer något roligt idag. Och gör det inte de så gör de mig faktiskt inte speciellt mycket. För då vill jag sitta med Fredrik och ta det coollugnt.. Vi får väl se vart dagen tar mig. just nu sittewr jag bara och tar det lugnt för att bli pigg.. ska tvinga Jennifer att baka cheesecake också.. Har gått upp för många kilo nu över jul, haha, men jag ska  börja träna på måndag om jag är frisk så.. : ) Jag ska nå mitt mål!!! jaja, Jenny åkte hem för en stund sedan. Hon var jätte sjuk.. inte roligt men sånt är livet. Hon kommer snart igen!:))) Skriver mer om alla dagar snart! Ska berätta lite om nyår -jul och allt! :) Ni får ha det bra allesammans! <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: