2010-02-04 | 01:14:21

Skönhetssömn

Godkväll/natt. Ligger isängen och vill men kan inte sova!! phu.. Jag längtar tills imorgon kväll, för då är jag hos mamma. och på Fredag ska de bli kul hoppas jag!:) jag ska till överby med rebecca och sen ska vi fixa massa!;) spännande. jaja, jag måste försöka göra mig trött, sätta på en dålig film kanske? Jonna och Anton ligger å ser på film så jag kommer säkert inte kunna se på film då, inte kunna somna heller, Får se vad jag kan göra! pappa å Laila åker till USA imorgon bitt iockså! måste få tag på pappa innan så han sätter in mina pengar jag ska ha! Annars blir det inte roligt för mig! 200:- är allt jag äger just nu! phu, fattig. jaja, nog om det. Nu ska jag göra nåt! vet inte vad, men något. försöka sova, eftersom klockan är 01.13 och jag är pigg som en ja vad vet jag?! Blir nog ingen skönhetssömn än på ett tag! ;)

Godnatt alla ni som kan sova!!!!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: