2010-04-11 | 00:45:41

Besöksrekord

Kvällen blev inte som planerad kan man väl säga! Jag och Jonna tog nån öl var, tänkte dra till cod men när vi närmade oss och såg att dem tog legg på ALLA så tänkte vi att det inte var någon idee, stod även två poliser där så vi sket i att ens försöka! Tråkigt för det hade varit jävligt kul! Visserligen har vi inget att förlora på att försöka! Men det är bara pinsamt när det är så mycket folk! haha, får vänta en månad så kan jag gå in med rent samvete och nöje!:) Har varit något jätte konstigt idag också, haft sjukt mycket läsare idag! REKORD! Fortsätt så sötnosar!
Jaja, Klockan är snart 1 och det är väl dags för lite nattplugg kanske, jävligt mycket i skolan just nu! phu,
Skriver mer sedan! pussis
1 Kommentarer
nathalie och amanda:

Heej.

Behöver flera läsare till min blogg & du kanske skulle vara tills tor hjälp?

Skriv gärna i ett inlägg att de ska besöka min blogg.

Och din blogg var väldigt fin!

2010-04-11 | 06:07:09
URL: http://happygirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: