2009-09-01 | 17:02:23

Tisdag

Tjolahoppsan, Nu sitter jag hemma i det fina vädret och kikar på lite kläder jag funderar på att beställa hem. Vill hitta på något roligt idag men det ser ut att bli segt med det! :* Kanske kan ta mig en kik förbi och träffa Dennis sen om det blir av. Sen ikväll kommer förhoppningsvis Fredrik hit med.. Ska bli mysigt

Förut idag så var jag i skolan , dem har ändrat mitt schema nu så jag börjar 11 på tisdagar och har två lektioner, det är skönt det.. Ida sov hos oss inatt, det var kul, För jag har inte träffat henne på länge! Så åt vi chiips å grejer, det var gott.. På hantverken idag så gick vi runt i affärer och skulle analysera färger och så inför hösten på olika kläder.. Men dem flesta i affärerna vad så dryga så vi fick ge upp tillslut!:))

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: