2009-09-25 | 19:06:19

Strömstad

Hej! Har inte skrivit så mycket idag och igår för jag har haft fullt upp.. Igår sov baby hos mig, han gick till skolan runt 8 tiden och jag var klarvaken efter det,men somnade om tillslut och sen vaknade jag runt 10.30 så gjorde jag mig iordning och sen åkte jag och mamma ner till stan och handlade massa mat. :) Så köpte jag lite gottigott gott och mamma en napp till simon såklart.. haha, sen körde hon mig till birger, för jag skulle möta upp Simon där.. Mötte honom och Sven utanför fordon.. Så gick vi in till industri och var där tills Fredrik slutade skolan:p Och under den tiden fick vi veta att jimmy också skulle med.. Så jag och Simon gick hem till honom medan Fredrik och Jimmy gick till grottan och hämtade jimmys cykel.. Så skulle dem cykla, så jag tog hand om Hugo sålänge:) Gick ut och gick långpromenad.. Han är lite starkare än mig så han gick väl promenad med mig kan man väl säga!:) Gick och träffade Amanda på torget också, så gick vi ner mot skräckland och satt och pratade en sväng medan Hugo fick lugna ner sig lite.. Gick sen hem till Amanda för hon skulle ta hand om tvätten..Efter de gick vi och lämnade av Hugo för han var så jobbig, så gick vi och tog en skinkrulle var istället!:) Gick hem till Amanda, fastnade där större delen av kvällen. Hade en del att prata om eftersom vi aldrig ses längre! Så det var jätte kul.. haha.. pratade om allt från bajs till mördare! haha..Sen blev klockan närmare halv 12 tror jag, då gick jag och mötte Fredrik och Simon.. Så kollade vi på film,men jag och Simon somnade. Eftersom Hugo var så jobbig så fick vi bygga oss en egen dörr med hjälp av garderobsdörrar.. haha, han skällde HELA natten verkligen.. Skulle egentligen åkt till Norge imorse runt halv nio.. Men missade bussen från vänersborg till mamma. Och jag hade inget batteri på telefonen så jag kunde inte ringa henne heller.. Sov lite förlänge.. När vi vaknade runt tio så gick jag ut och tog en morgonpromenad med Hugo igen.. Kom tillbaka och åt chips från gårdagen:) Det var våran frukost.. Sen tog vi bussen hem till Fredrik och hämtade hans bil och så.. Åkte runt lite i stan på olika ärenden. Efter några timmar åkte vi tillbaka till Simon, så gick jag promenad med Hugo igen. Han drog mig där runt stan, och eftersom det är en rottweiler så har dem en ganska kort tjockt koppel för annars sliter han iväg både mig å kopplet, Så kom en jävel till kärring och skrek efter mig. och skulle polisanmäla mig för djurplågeri för att jag drog i han så mkt och hade ett sånt koppel, så svarade jag bara, men tur då att det inte är din hund. för hon tyckte att det var så synd om den stackars hunden.. Så började hon jaga mig och Hugo med sin jävla rullator ner vid systemet.. Och Hugo började skälla på henne och alla runt omkring vände sig om och titta..
Och hon bara skrek och skulle anmäla oss.. Helt galen! Kärringjävel.. haha, sen kom jag tillbaka till Simon igen..
Så åkte vi till Uddevalla och då släppte dem av mig vid tåget så åkte jag till Strömstad eftersom jag ska jobba imorgon och på söndag.. Så åkte dem iväg och skulle cykla.
Så nu har jag ätit god mat och tagit en god cigarett och ska bara ta det lugnt och mysa idag..
Är fruktansvärt trött efter inatt.. haha,
hejsvej


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: