2009-09-28 | 18:56:14

Samma person, det är otroligt..

David, 32, gick ner 200 kilo

Han vägde 292 kilo - men tränade bort 197.
Nu hoppas 32-årige David Smith på att hitta kärleken.

- Jag har gått från att vara driftkucku till att ha tjejer som slänger blickar efter mig.
David Smith, 32, från Phoenix, Arizona, började få problem med vikten när han blev mobbad i skolan. Han tröståt pizza, hamburgare och choklad som han sköljde ner med litervis med läsk - och steg mer och mer i vikt.

Ensam och deprimerad

Som 13-åring vägde han 114 kilo.Som 15-åring vägde han 133 kilo.Som 21-åring vägde han 235 kilo.
- Jag var hemma större delen av dagen och tittade ut genom fönstret. Jag satt och såg på när folk levde livet medan jag åt, sov och tittade på tv. Jag vägde för mycket för att gå utomhus och om jag gjorde det drev folk med mig. Jag var ensam och deprimerad, säger David Smith till Mirror.

Får komplimanger

När han kom upp i 292 kilo började han fundera på självmord, och bestämde sig för att gå ner i vikt.
Han började träna. Och gick ner 197 kilo på två år.
Nu jobbar han som fitnesscoach - och drömmer om att få uppleva kärlek.
- Jag har hört att det är den bästa känslan i världen.
David Smith är hoppfull:
- Jag har faktiskt fått höra att jag är ganska söt.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: