2009-09-23 | 00:08:05

Natti

Sesåja, Nu är tvätten avklarad, jag och Jonna gick ner och skulle öppna den hemska dörren till den henska källaren.. haha, ska stoppa in nyckeln i hålet, och då hör vi hur de sprakar till på andra sidan! Jag blev så rädd att jag tappade tre naglar! haha, Så vi fick ta oss en tur ut i kalla natten och gå in i nästa dörr, vågade inte gå igenom.. och innan vi tar steget att gå in till tvättstugan, hör vi att det är någon som prasslar i källaren.. tror det är en mördare... men ja , vem vet.. så hämtade vi all våran tvättt. Fick gå ut i kalla vädret igen!:) Sprang upp,hörde hur någon kom ut från källaren.. Men kom in i lägenheten levandes.. Blev ingen film idag.. Hade för mycket att göra! :P Nu ska vi iallafall sova, allihoopa:) Godnatt,sov gott för det ska jag!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: