2009-09-21 | 10:41:57

JOBB

Vart kan jag söka jobb?! Mitt cv är åt skogen! hej jag heter linn jag har jobbat på massa olika ställen blir aldrig nöjd.. ne.. Vet verkligen inte, och jag måååste ha ett jobb! MÅSTE!! Jag har helg jobb, men ska inskaffa mig kvällsjobb också! och det är ett måste.. Jag måste börja söka lägenheter i vänersborg! Men vet ju inte vart jag ska börja?! Vart är de billigast?! Åh, vill få ordning på allt nu!!  Trivs så himla bra på mitt jobb nu, Har aldrig haft ett sånt bra jobb innan;) Men det är såå långt att åka för att jobba på kvällar.. Så jag får skaffa ett jobb till, får klara mig med två olika jobb!;) Om någon vet vart man kan söka så säg gärna till, tar nästan vad som helst!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: