2009-09-22 | 12:48:28

Jobb- Din personliga jobbcoach

Hej! Nu har jag precis varit och pratat med Jobb coach, 13.30 åker vi iväg och söker olika kvällsjobb åt mig.. Jag tipsade även om mamma, så hon får svar om senast två veckor,angående hur det har gått. Det verkade jätte bra, att dem sköter det åt oss.. Jag sökte som Butik,säljare Cafe biträde och bensin mack.. Så någonting runt de kretsarna kommer det bli om jag får något! Det gäller bara att hålla tummarna och hoppas att jag har turen med mig! Men huvudsaken är att mamma får ett jobb! Det är viktigare... :) Inatt ska jag, Jonna, Malin, Nadine och Emma sova i lägenheten så ska vi spela in en skräckis igen, en långfilm ute i regnet.. Så snart blir det att skriva manus.. haha.. Pappa ska ringa och boka tid på handledarkursen också.. Så jag hinner få mitt körkort i maj, För de ska jag. Jag måste få tummen ur nu! Så om allt går som jag har tänkt nu, så är mitt liv på topp igen!:) Om 15 minuter har jag prov, ett prov som jag inte har pluggat någonting på! Får se om jag ska göra det eller inte... Det kommer ju bli omprov oavsett så.. Tråkigt och dumt av mig att inte plugga,eftersom jag strävar efter MVG i hantverk...

Här har ni några av frågorna på instudeingsfrågorna.. Fattar ingeting, och detta är enkla frågor...

Vad innebär det att ett ämne är vattenlösligt? Ge gärna exempel.
Vad innebär hydrofil, hydrofob och lipofil?
Vad är emulgeringsmedel/ämne?
Varför är det viktigt att återställa hudens naturliga ph-värde
Vad gör sura respektive alkaliska produkter? Ge exempel på en produkt av varje.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: