2009-09-20 | 12:49:16

Jag har han den bästa....

Hallo! Sitter hemma hos Fredrik nu, har precis kollat på brännskadade människor, usch.. inget roligt.. Man får sig verkligen en tankeställare! Lägger även en tanke åt Rebecca och hennes familj idag! <3

Det är riktigt fint väder här borta i frändefors.. Vill därför hitta på något roligt.. Finns inget roligt att göra men.;) Väntar på att simon kanske kommer förbi.. Fredrik är i garaget, och har varit där ett tag nu.. haha, så jag sitter här för mig själv.. wellewwell, imorgn är det skola och efter skolan måste jag plugga något fruktansvärt.. har nåt slags prov på tisdag, och jag mååste ha bra betyg i hantverk! Vill inte sumpa det pga ett prov som jag inte orkar plugga till.!

Pussspusssopuuusssppppooossss
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: