2009-09-29 | 18:53:56

Förvirrad Linn

Detta är så jävla jobbig! Jag är totalt kluven! Vad ska jag göra? Allt går åt skogen för mig hela tiden. Han har inte hört av sig än, och jag sa tydligt och klart vad som gällde.. Vi har varit tillsammans i över två år men det händer ju ingenting. Allt blir bara sämre och sämre för varje dag. Jag är så jävla trött på att bara sitta och vänta på att det ska hända något. Borde jag ringa även om jag sa att jag inte skulle höra av mig, eller ska jag vänta och se om han hör av sig någon gång?! Jag blir alltid prioriterad sist! Dom jävla cyklarna går före hela tiden! Men problemet är att han förstår inte själv att det han gör är fel och då hjälper det inte att jag sitter och försöker förklara något! För sålänge han inte inser det själv så är det omöjligt att ändra på det! Om han bara kunde förstå att jag inte mår bra av det! Det är bara lögner och skit hela tiden! Orkar inte med allt snack och alla dåliga ursäkter, det får vara nog nån gång.. Men det är väl bara att hoppas på att han hör av sig ikväll. Annars har han ju bevisat hur mycket intresse han har! Visst, jag kan lika väl ringa honom. Men nu är det så att det är alltid jag som ringer honom, och nu orkar jag inte tjata mer! Nu är det hans tur att ringa. Och det sa jag till honom också! Så det finns inga ursäkter denhär gången! ingaingainga... Jag blir så jävla arg! Så svårt är det inte att ringa ett samtal, visst innan hade han ingen mobil.. Trodde jag. Men det visade de sig att han har! Så det är bara att slå numret och ringa en jävla minut så är det klart sen, skicka ett sms eller vad fan som helst.. men nix.. Inte någonting..I ett normalt förhållande brukar man prata iaf en gång om dagen.. Vi har inte pratat sen i Fredags, förutom när jag ringde i söndags.. Men det var inget trevligt samtal, blev ovänner sen la jag på! Så fredags är sista samtalet vi hade när vi pratade... Och idag är det tisdag? Vi har iinte skickat sms, skrivit på msn, ringt eller någonting .. Så ska det inte vara! Det får bara inte va så! Jag är så himla glad över att man har sina vänner som alltid ställer upp! Alltid.. Utan er hade jag inte klarat av alla problem jag har haft på sista tiden! Visst jag kanske är töntig som tar så illa vid mig att han inte har ringt. Men det är ju lite konstigt. Det har ändå gått fem dagar nu sen vi pratade! Jag är så himla förvirrad så jag vet inte vart jag ska ta vägen!  jaja, jag får väl vänta och se...
1 Kommentarer
Sandra :D <3:

Förstår dig absolut! Hade samma problem visste inte om ja skulle inga eller han men han ringde aldrig heller och allt sket sig ja orkade helt enkelt inte med mer. men lycka till med din pojk Linn! :)

2009-09-29 | 19:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: