2009-09-26 | 21:40:38

Camilla

Kom hem efter jobbet, satt och tog de lugnt! Camilla ringde och bad mig komma ut eftersom hon var i Strömstad, Så det var bara att börja bege sig ut mot vallen!:) Där kom hon och en tjej till å två killar. Alla norska och dumma!:D haha. Så hon kanske kommer till Vänersborg ihelgen med några! Det kan bli riktigt kul, så har vi nåt att skratta åt:D haha, nejdå!:) Dem åkte runt å söp och lyssnade på massa bra musik. Dom försökte få med mig till Norge och sen att jag skulle skita i jobbet imorgon! Men nej, det kan jag inte! Men blev jävligt sugen på att åka med! För dem verkade ha jävlig skoj!:) Saknar henne lite!:) Får hålla tummarna på att dem kommer ihelgen bara! Nu ska jag leta lite mer jobb och så, för snart kommer Sandra! :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: