2009-09-27 | 23:16:51

Blandade känslor..

Äntligen framme i Uddevalla sen en timme tillbaks. Bussresan var sådär, hade trevligt sällskap. Men busschauffören körde som en alkis... tog en paus mitt uppe i allt också.. Hm, Ringde även Fredrik påvägen eftersom vi skulle ses imorgon pga att vi bara har setts en gång på en vecka, eller ja, en och en halv kan man väl säga.. Men nix han skulle cykla igen! Som vanligt.. Jag blir så arg! ;( Men som sagt, man prioriterar de man vill i första hand.. Problemet är bara att han har cyklat varje dag sen i torsdags... jaja, hans val. Orkar inte tjafsa med honom för han blir bara cp sur. Han får höra av sig när det passar honom helt enkelt.. Blev lite surer på bussen, men kom hit och då fick jag hålla i den bruna färgen som ska ändra på hela jonna.. Då blev mitt humör på topp igen!:) Och nu sitter hon här framför mig med färgen ihåret, :) Så himla kul!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: