2009-10-18 | 11:46:23

wierd lördag!:)

Jag skrev aldrig mer igår kväll, det blev verkligen inte som planerat.. haha, Mamma körde mig till joel runt 14.00 kom dit å satt där med han ett bra tag. sen kom Sven förbi, så gick vi och köpte Chips, bakfulla å goa! Sen kom Malin förbi ensväng och lånade mitt smink sen drog hon igen. haha.Sen kom Fredrik osv, Vi fick för oss att dricka igen, vilket jag verkligen inte hade lust med egentligen.. Det började med att vi fixade öl, sen åkte snubben fast. haha. Så det blev en blanding av grogggar och öl under kvällen. Men det var kul, kom massa folk igen.. Riktigt kul, åkte hem runt 4 och jag var så jävlaaaa trött så jag troddde jag skulle dö! Gick in och la mig i Joels säng och ska försöka sova, men nejdå, då kommer krus och börjar sjunga bumbibjörnarna och hoppa runt i sägen! haha, blev så arg på honom.. :P Vi gick äntligen till bilen efter att jag hade tjatat om att få komma hem hur länge som helst;p Nej då får dom för sig att åka till mc donalds, jag trodde jag skulle explodera.. haha, inte ätit något mer än chips på hela dagen, druckit skit alkohol, och var trött! ingen bra kombination..Men sån TUR var, så var Grill Ivar öppet.. ;p Arg var jag och trött var jag, kom hem till Fredrik, somnade på 1.2.3..

Jag är fortfarande lika trött, Fredrdik lyckades väcka mig genom att spela hög skitmusik och börja göra massa saker! så det var ingen idee att ens försöka sova.. haha! Nu vet jag inte vad vi ska göra faktiskt, bråkade precis så vi pratar inte med varandra nu!

Men trots det, så har vi varit tillsammans i 29 månader/ 2 år och 5 månader idag!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: