2009-10-16 | 14:27:05

Today is my day

Nu har jag och jonna precis kommit hem från skolan, provet är avklarat. Ska bli kul att se om jag klarade det eller inte. Nu ska jag snart hoppa in i duschen hade jag tänkt mig. Sen ska jag och Jonna ta en öl och börja göra oss iordning. Så tar vi 16.25 bussen tror jag, till vänersborg.. Går och möter Tommy och Joel, köpter öl + licör 43! Åker sen vidare hem till mamma. Dricker någon öl, gör iordning det sista. Sen tar vi bussen ner till stan. Går till Joel och möter upp alla där. Spännande. ;P Hoppas verkligen på att det ska bli riktigt kul idag.:) Nej nu hinner jag inte skriva så mycket mer. :) Skriver nog inget mer förens imorgon!

Jag och min nya tröja

Ikväll ska jag dansa precis som Elias! haha, sötunge
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: