2009-10-29 | 01:25:58

Tidsmaskin

Det är sjukt så fort tiden går och saker och ting förändras! Det är fan inte längesedan vi var i Norge och träffade typ 30 norskar pga camilla.. haha, Rebecca kissade på Svens sko och han bara skrattade?! Vart tog dom tiderna vägen tro? Dom försvann med tiden som går något fruktansvärt fort! Jag saknar dedär gamla tiderna när alla var glada och goa! haha.. Nu är jag bara med Simon och kollar på konstiga saker! Det är inte konstigt man tappar kontaken folk!:) haha! Simon är crazy och är nykär i Jenny!  Hooooj/SIMON PLÄPP OLSSON

2 Kommentarer
ecc:

2009-10-29 | 01:43:17
Becca:

oj den första kommentaren blev fel..



tiden går alldeles för fort :/ jag tappar bort mig i den. förlåt för att de blivit såhär nu....<3

2009-10-29 | 01:44:37
URL: http://beccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: