2009-10-19 | 21:55:03

TIDSFÖRDRIV


Ditt beteende
Elak eller snäll: Snäll mot dem som är snälla mot mig, elak mot dem som är elaka mot mig!
Tystlåten eller högljudd: beror på, jag är 50/50 där
Tjaffs eller slåss och sen är det över: Tjaffs, slåss om det behövs! ;)
Mysperson eller festperson: mysperson om jag är med Fredrik!:)

Kärlek
Är du singel nu: Nej, inte sen 2 år och 5 månader tillbaks
Har du någon gång haft ett seriöst förhållande: ja!
Hur länge va du och din senaste flickvän/pojkvän tillsammans?: 29 månader.
Hur stor är/var ålders-skillnanden på dig och din flickvän/pojkvän: ett halvår
Har du någon gång varit otrogen: ja!

Sexliv
Är du oskuld:
Nej.
Har du haft sex full: ja
Har du haft sex i någon kompis hem: ja
Har du tackat nej till sex: ja
Vad tycker du om våldtäkter: Det är något av de värsta som finns!

Utseende
Vad har du för hårfärg: brunt/svart nästan
Vad har du för ögonfärg: Blå ibland, grönt ibland
Hur lång är du: 173 cm
Vad har du för skostorlek: medel är väl 38
Är du nöjd med din kropp: Nöjd och nöjd, Tillräckligt nöjd att jag inte orkar träna, även om jag vill;p
Är du nöjd med din längd: Ja har jag något annat val? Hugga av benen?! :)
Har du några piercingar: Öronen bara!
Har du någon tatuering: nej :) Jag väntar med de tills jag känner att jag har hittat något jag verkligen vill ha.


Om killar, för eller mot: ...
Killar som jämt går i mysbyxor: det rör mig inte i ryggen
Killar med tatueringar: Det är snyggt om man har en normal.
Killar med långt hår: Rakat är snyggt, normal långt är också snygg.
Killar med smink: Om dem kan sminka sig i rätt ton så är det helt okej! Men inte om det syns!
Killar med piercingar: Fint att vara sig själv! Piercingar kan i ansiktet är ganska sliskigt, men kan vara snyggt om man har utseene för det
Killar som slåss: Emot, Jag tycker bara det är fjantigt. Dem slåss åt så töntiga saker att det inte är klokt! Men har dom rätt anledning, så Fine:)
Killar som är emo: Inte min grej
Killar som är punkare: Finns olika nivåer på punkare, men tror inte det är min grej heller.
Killar som idrottar: Det är sexigt, men det är verkligen inget måste! ;)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: