2009-10-21 | 23:21:26

Onsdag

hejochhå! 
Nu sitter jag hemma hos mamma, har inte skrivit speciellt mycket idag, eller rättaresagt ingenting.. Har inte haft orken.. Har inte varit iskolan idag heller. Dumt av mig. Jag hade nog klarat av att gå ändå...  Menmen, det är sådant som händer.. och idag har jag ÄNTLIGEN beställt handledarkurs.. 17 November 16.45 ska jag och mamma dit.. Kanske Laila, det återstår att se.. Nu borde jag egentligen gå och lägga mig och ta mitt ppiller! Glömmer det jämt! Får skriva mer imorgon, ha inte så mycket mer att säga.. Förutom att Jenny snart kommer och det ska bli kul... :) Jag är lite arg på Fredrik också för att han alltid tvingar mig att åka till frändefors när jag vill att han ska komma till Uddevalla istället. Jag blir så arg men det slutar med att jag bara skrattar för jag blir så irriterad! haha..

En liten lista på vad jag ska göra nu;

  • tjata klart med Fredrik
  • lägga ifrån mig datorn
  • ta ppiller
  • borta tänderna
  • kissa för 6 gången på en timme.. (inte klokt)
  • gå till mitt rum och lägga mig i min nybäddade säng + städade rum
  • titta på en bra film..
  • sova!
  • godnatt


haha, Sov så gott allesammans!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: