2009-10-29 | 01:00:20

Niiiiicceeeeee

Tack Sofia för hjälpen med bloggen förut, :) Utan dig hade jag kastat datorn i väggen för längesedan!:) haha,
Ska bara ha såhär tillfälligt, tills jag hittar något bra att ha på designen.. Men har inte så bra fantasi så om ni kommer på något så ge mig gärna tips!

Sitter i lägenheten med Jenny å Simon som jag inte har gjort något denhär veckan! haha, har precis druckit lite öl och grogg med Fredda,Patrik,Bollen Simon å Jenny! Men dem gick till Harry's och jag Jenny å simon sitter hemma istället och lyssnar på musik och tar de lugnt! Trevlig kväll!:) Nu ska vi hålla igån till söndag!:)

1 Kommentarer
nikolina:

fin blogg ;>

2009-10-30 | 18:08:53
URL: http://celebija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: