2009-10-01 | 21:25:51

Min vardag

Ojojoj, har inte bloggat på länge nu! Har inte haft någon dator.
Men igår efter idrotten hade jag och Malin tänkt att ta bussen till vänersborg med en gång. Men det blev inte så.. haha, dröjde flera timmar innan vi åkte. Men 17.10 kom vi iväg! Gick sedan hem till Simon och hämtade Hugo! gick ut med honom lite mer än en timme. Släppte honom vid hundgården. Det var en ilsken hund där innan men det gick allt bra! Sen kom det en hund till och alla bara sprang och lekte!:) Sen kom Johan förbi en sväng också.. Så pratade vi snabbt med honom, så drog han och skulle simma.. Sen gick vi tillbaka till Simon, blev tvingade att sova där 4 pers i en 1.20 säng.. haha, trång men vi lever än idag. Simon hade tagit massa gratis mat så vi åkte och delade ut mat hos lite olika, åkte först till mamma så hon fick en ost mm . haha:) Sen åkte vi hem till Simon hos honom i brålanda och gav hans föräldrar mer mat. Sen åkte vi till Fredrik så fick hans syster fetaost! Åkte sedan tillbaka till vänersborg till Simons nuvarande lägenhet.. Kollade på film och alla somnade sen! :)

Idag
vaknade jag och Malin runt halv 8.. Var väldigt trötta.. Vilket innebär att det inte blev någon skola idag eftersom vi inte sov så bra inatt.  Simon gick till jobbet runt 05.00 och Fredrik gick till skolan runt 08.30. och vi sov vidare, sen var vi tvunga att gå ut och gå morgonpromenad med Hugo. Kom tillbaka, jag cyklade till Kvantum och köpte lite jordgubbar, gurka, juice och tidning. Fick veta att en kille i 17årsåldern dog på Centralen i Uddevalla igår, pga att han ville att hans kompis skulle ta ett fräckt kort på honom när han gick upp på ett avställt lok (som han antagligen inte trodde det fanns någon ström som kunde skada honom på). Men istället slutade det hela med att han fick 16 000 volt i sig och dog! Tråkigt och läskigt när sådant händer..
Sen kom jag tillbaka till lägenheten, då gjorde jag och Malin god frukost och åt oss goda och mätta. Skrattade åt massa konstiga saker.. haha, sen kom Simon hem. Då körde vi hem Malin för att hon skulle till överby, så jag och Simon åkte runt ganska länge.. Gjorde bort oss jävligt mycket vid shell! Haha, åkte sedan till just hair och jag kunde inte praktisera där, kul.. haha, åkte vidare till birger och där var alla äckliga och kletade snor överallt. hm, var där några timmar, runt 15.30 åkte jag, Simon och Sven hem till Simon.. Fredrik kom och hämtade mitt busskort så han kom hem. Så han stack igen, sen kom jimmy precis efteråt. Gick väl ca 50 minuter, sen kom Fredrik tillbaka.. Då drog dem ut och cyklade bara sådär.. Jag blev arg och stannade kvar eftersom jag och Fredrik skulle vara idag.. Sen orkade jag inte vara kvar så jag åkte hem till mamma.. Satt där och myste med henne och skrattade åt massa konstiga grejer! :D haha, Fredrik skulle ta 20.18 bussen, men "glömde fritidskortet" hos Simon. Jahopp, nästa buss gick 21.40.. och jag skulle hem till honom, nejtack, inte så sent! Så jag fick betala Simon så han kunde köra hem Fredrik.. Och nu är jag hos honom... Får se om vi dricker imorgon eller lördag eller båda dagarna, eller ingentingalls! :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: