2009-10-12 | 10:12:35

Måndag

ny vecka, nya möjligheter..

Nu sitter jag i skolan och har försäljning och service! Inte speciellt intressant! Snackar om småkostnader i en salong..

Igår när jag skulle sova så var det ett väldigt ovanligt ljud som höll på i typ 20 minuter! Tror det kom från yttre rymden! Hm, vilket innebär att jag inte kunde somna.. Satte på musik för att försöka dämpa ljudet. Men det gick inte speciellt bra! :) haha, Efter allt tjat på det ljudet lyckades jag äntligen somna!

Imorse var jag jävligt trött och ville verkligen inte gå upp! Men tillslut tvingade Jonna mig!:) haha, sminkade mig och tog på mig kläder och åt en macka med smör, sen skulle jag ta på mig skor! Men hittade inga skor?! Vafan, Jonnas skor passade inte.. haha, jag hade ett par bruna skor igår, men dem tänkte jag INTE ha idag.. Så fick ta på mig ett par red shoes som jag hatar! :) Har ägt dem i över 1 år och idag kom dom till användning för första gången!:)


Observera att mina skor inte ser ut som bilden nedanför! ;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: