2009-10-13 | 11:15:28

Linn heter jag

Igår tränade jag och Malin gärnet på sportlife! :) haha, det gick as bra! Fick vattenmassage, 2 st i en säng. Vi sjöng så Robin hörde oss i ett annat rum! haha.. Sen gick vi in och solade 20 minuter. Riktigt skönt. :) Sen gick vi till Resecentrum och där träffade vi en go full gubbe! haha! Det var kul.. Är du full eller?! hm, Sen åkte vi hem till mamma och rökte några cigg med henne, snackade skit och sen sov vi!  

Idag åkte gick jag upp runt 9 tiden, duschade sminkade mig och tog bussen till skolan! Nu sitter jag i skolan och ska skriva en novell, har redan börjat.. Men den är skit dålig! Hur fan ska jag skriva?! ja, vad vet jag. Vi får väl se hur det går, den ska va klar om 45 minuter! hehe, good luck!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: