2009-10-15 | 22:04:22

Längtar tills imorgon!

Idag vaknade jag och Fredrik lite sent, vilket innebär att jag missade första bussen till skolan.. Gick upp gjorde mig i ordning och väntade på nästa i en timme.. Gick till bussen, missade den med knappt en minut.. Kul satt i busskuren med Fredrik i en timme.. Det var ingen idé att åka till skolan eftersom jag slutade kl 12 och jag hade inte hunnit fram förens vi slutade.. Så när jag äntligen kom till Vbg, träffade jag Joel och Jonas.. Vi gick runt lite på stan och så. Sen tog vi en pizza så gick jonas.. Så pratade jag och Joel massa skit!:))) Sen kom Robin och träffade oss.. Så gick joel till Vänersborgs bostäder för att fylla i papper.. Så kom Jonna Malin och Elias och hämtade mig å Robin.. Så åkte vi till överby, jag gick där i typ 4 timmar.. Hittade inte ett skit! Hm.. Tillslut åkte vi till junkyard, där jag hittade en snygg tröja som jag köpte.. Dyr men fin! Sen åkte vi till Vbg och släppte av Robin, åkte vidare till Uddevalla, gick in på kvantum å köpte godis, sen åkte vi hem och åt gottgott!:) Runt 21.00 åkte Malin och Elias hem och nu sitter jag och Jonna å planerar inför morgondagen! :) Det ska bli kul!






Köpt på junkyard
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: