2009-10-25 | 02:02:02

låång lördag

Idag vakande jag med Sandra brevid mig, åt frukost gjorde mig redo för jobbet! Moster och Madelene kom och hämtade mig, så jag kunde åka med dem dit.. Snällt!:)

Kommer till Nordby, ser bara hur FULLKNÖKAT det är med norska jävla bilar! Det var de värsta jag har sett på länge.. haha, kommer in och öppnar kassan. Hade fullt upp i 7 timmar, sen började de lugna sig lite! fyfan vilken streess dag det har varit..

Slutade 21.30 Så stod Madelene utanför och väntade på mig, så åkte vi in till Norge en sväng, Hon tvingade mig att gå med in till moster som var på krogen! (vi skullle hämta henne/moster)  Jaja, jag sliter av mig arbetströjan och har bara på mig linnet och tar madelenes jacka över.. Går in med arbetsbyxorna på.. haha, det fulast jag sett! ;) Stannade kvar där ett tag, Moster blev aldrig klar!:p Och jag  blev inte utsläng;) haha..

Tillslut kom vi därifrån, åkte till Strömstad och släppte av moster på kontoret! åkte hem till mig och hämtade mitt smink å min dator! Kom hem till Madelene och delade på en öl och skulle skruva bord, men det blev aldrig av!
Har suttit och tittar runt på nätet nu en bra stund, å klockan börjar bli sent! 02.00 exakt. Men det är den ju om en timme igen ändåså;P haha. Man ska ju ställa om klockan inatt 03.00 till 02.00

Nu ska vi snart gå och titta på en skräckfilm och sen sova! :)
Och imorgon blir det jobb till 21.30 igen..

Ha en bra kväll/natt / Linn
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: