2009-10-28 | 04:13:56

Kallsnack

Jag är inte speciellt trött så har suttit och tagit bort min fula header nu, haha har bara haft den för att ha något men kände att det räcker med mitt namn tills vidare! Jenny å Simon sitter å kollar på en film, jag orkar inte;p

Har suttit och pratat om spökhistorier hur länge som helst nu! haha, Simon tror verkligen på spöken mer än mig tror jag! Det var helt släckt i hela lägenheten och det var riktigt läskigt! haha, spännande !:) Men nu har jag släppt spökena:D Det blev för läskigt där ett tag;)

Nu ska jag kissa och fixa vidare, ska försöka sova också. Klockan är fan halv fem på morgnen och jag har en hel dag framför mig imorgon!

Godnatt!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: