2009-10-26 | 21:41:38

Jenny is here

Hann med tåget, tung packning så jag fick inte luft, men nu lever jag!;))) Kom till Skee så ropade Jonna på mig tur det, för då hade jag någon att åka med:) Kom till Uddevalla och Simon hämtade mig, lämnade all packning! åkte hem och diska de sista! Sen åkte vi å hämtade Jenny på centralen.. Åkte till Willys å köpte billigt godis (simon betala) Tro de eller ej;) Sen åkte vi vidare hem och åt allt, och pratade massor!:) Sen kom Jonna så åkte vi och åt på donken för de sista pengarna.. :) Simon hämtade även några öl han hade hos någon kille. Trevlig tur! :) Och nu har vi precis kommit hem och får se vad vi ska göra, frågan är om Simon kör Jonna till Anton eller inte!:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: