2009-10-17 | 12:01:31

Friday Night

Igår tog jag och jonna bussen till vänersborg 16.25 som vi sa.. Gick till bolaget, köpte 6 öl + licör 43.. Åkte med Kriff hem till mamma.. Åt pizza, pratade med mamma, tog en öl. rökte tjöta tog en likör 43 och så fortsatte det.. tillslut så blev klockan allt för mycket och det var bara 8 minuter till bussen gick, så vi fick lite panik! Men det gick allt bra. Kom ner till stan, träffade Johan och Jonas så vi åkte med dem bort till joel. Skönt att slippa gå! :P haha. Kommer dit, börjar festa! Det var jätte kul, gick kanske 10 minuter. Så kom Kenny,Dennis,Emil och Johan .. haha gick yttligare 10 minuter så kommer therese,krus å typ 5 till orkar inte skriva alla namn. SEn rullade Fredrik,jJimmy å iza in efter en timme typ.. Det var riktigt kul igår.. Till vi kom till det trevliga avslutet! haha, lyckas jämt bli så! Det slutade med att jag blev irriterad och sprang till bussen ensam hade knappt tio min på mig från joel.. kanske 7 minuter, och jag klarade det precis! Skönt för mig. Nu sitter jag hemma och ska egentilgen sova hos Fredrik inatt och vara med honom. Men jag tror inte det blir speciellt mycket av det. Eftersom vi inte är bästa vänner just nu! Men vi får väl se! SKriver mer ikväll !:)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: