2009-10-10 | 21:45:53

Fredrik

Nu har jag precis kommit hem från jobbet! Köpt med massa gott!:) Så nu ska jag och Fredrik mysa massor hade jag tänkt!:) Kom in och åt mat, Fredrik satte sig brevid mig och berättade att en kille hade kallat mig massa saker osv.. Hm,  moget och så kände vi..  Han tycker inte jag skulle gå till datan och svara men kunde inte låta bli eftersom jag är som ja är, vilket inte alltid är positivt, men ska alltid lägga mig i och se hur det slutar och se var och vad problemet ör.. Jag blev lite besviken eftersom denhär killen som jag inte orkar nämna namnet på just nu.. Tog upp några namn i samtalet som jag inte trodde om dem och deras uppfattning om vår vänskapsrelation.. Och om dem känner på det viset, så jahopp.. Just tell me. Jag är redo att få höra det!:) För något som jag verkligen hatar är folk som pratar skit, går bakom ryggen och sen kommer och låtsas som om allt är jätte bra! Visserligen kan jag tacka killen för att han var ärlig och berättade.. Varje person ser ju saker och ting på sitt sätt! :) Det slutade med att han inte svarade på min fråga, och blockade mig på msn! Blev lite känsligt för honom kanske, vad vet jag... Men nu är det ute ur världen.. Nu tänkte jag iaf hoppa in i duschen.. :) Kissa också för den delen!:)))) Ha en bra kväll, för det ska jag!:)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: