2009-10-05 | 21:45:26

Dåligt av mig

att inte ha bloggat på länge.. Har helt enkelt inte haft tid med datorn i det sista, I fredags var jag hemma från skolan. Sen runt 18.00 åkte jag till stan med Fredrik, han gick till Simon och jag gick till Amanda. Träffade Timmie och Niklas påvägen så kom vi fram till att dem skulle till Joel på kvällen (Där det var fest) Gick vidare till Amanda, vi började göra oss iordning, vilket tog lång tid. haha, hittade ingenting att ha på oss! Ofc.. Tillslut började vi bli klara, jag gick ut och mötte Rebecca som kom dit med sig själv och ölen.. Så gjorde vi klart allt gick ut och träffade Fredrik,Simon och Sven och sen gick vi vidare mot Joel. Började förfesta och spela tangera! Sen gick vi vidare med " jag har aldrig" haha, sen bara det ösa in folk under kvällen.. Blev hur mycket folk som helst och det var galet kul.. Tills... 2 galningar blev skogtokiga och alla började slåss! blabla långhistoria.. Sen runt 02.00 gick jag Tommy och Fredrik hem till Amanda, hon hade redan gått hem, så hämtade jag mina grejer och sen gick vi till bussen.. Åkte hem och jag Fredrik å Simon sov hos mig!

I lördags
var jag bakfull som aldrig förr, fyfan.. Blev en helt lugn dag.. Kollade på film med Fredrik och Simon typ. Sen gjorde jag iordning mamma till en fest osv.. Sen somnade jag runt 01.00 i soffan, Fredrik fick upp mig så vi kunde lägga oss i sängen.. Hann sova i 5 minuter, sen dunkar mamma + 4 till in. Då var de efterfest för deras del.. Hm ,ingen idee att sova längre, lika bra att gå upp! För det gick inte att sova i det väsnet.. Somnade runt 04.00 med Fredrik.. Då hade Simon åkt hem!:)

I söndags var det också en slapp dag.. Jag och Fredrik vaknade, så kom simon som en solstråle.. haha.. efter natten innan.. Så åt vi mat hos mig, sen skulle Fredrik hem så jag och simon åkte hem till honom och kollade klart på college. Inte så bra som jag har tänkt mig men.. :) Sen åkte jag och Simon hem till Fredrik och försökte få med honom till Simon's nuvarande lägenhet, vilket han gick med på.. :) Gick till kvantum och handlade, sen kom Jimmy och Izabell förbi en sväng, vi försökte se på film,men alla pratade ist så det var ingen idee:P Sen somnade jag Fredrik å Simon!

Imorse vaknade jag och trodde det var ett skämt när klockan ringde.. Vi hade och har världens barn gala denhär veckan i skolan, så vi kollade på en grym film som handlar om kvinnormisshandel. (Den har inte gått på bio eller något sådant!) Men det går säkert att få tag på. Ingen ser oss. hette den.. Och han "pappan" som slog sin tjej inför sina barn osv, alltså huvudpersonen, är en lärare på vår skola! Det var lite svårt att ta det seriöst ibörjan eftersom man vet vem han är.. Men den var verkligen gripande.. Sen blev skolan indelad i olika grupper så satt vi och diskuterade angående filmen.. Efter skolan åkte jag och Malin till Vbg, gick långpromenad med hugo! Han var på hundgården i 2 timmar och fick springa av sig!:) Gott för honom.. :) Sen gick vi tillbaka så sa jag hejdå till Fredrik och så, sen åkte jag hem till Fredrik. Och nu är jag här! :) Hejsvej
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: