2009-10-24 | 00:43:29

Coz i now

Dålig uppdatering, jag vet.. Men har inte haft någon lust att skriva ett skit de senaste dagarna.. Vet inte riktigt vad de har varit med mig, men har inte varit på sånt humör.. har inte heller haft nån dator så, mamma är ju snål;p

Igår var jag först med mamma, sen sminkade jag några sen var jag med Fredrik. Izabell och Jimmy också en stund, de blev pizza och rapa någonting...:)

Idag har jag fått mitt slutbetyg i Hälsopedagogik vilket blev väl godkänt. Ganska bra för att vara jag!:) Åkte hem och städade den jävla lägenheten som såg ut som ett bombnedslag.. ;/  Hann inte riktigt klart med disken men får ta de sista på måndag.. Annars är allt städat och fint efter ett jävla slit ensam med den kära dammsugaren som luktar skit!
Mamma och Jennifer kom och hämtade mig lite innan 4. Tog tåget till Strömstad, eller rättaresagt ,Skee.. Åkte med Sandra å Larsa in till stan.. Kom hem, åt mat prata skit och rökte.. Sen kom moster för jag hade lovat att nopra hennes bryn, så ville sandra också göra det sen.. Det blev en total-makeover på henne!:) Skit kul..:)

Lite av hur och vad vi gjorde:

  • Noprade hennes bryn
  • Sminkade en "fest make-up" på henne:)
  • Klippte hennes låånga hår, klippte upp det och snedda lite där fram och sist, sne lugg!
  • Dammsög upp allt hår och var nöjd över mitt jobb!:)
Tyvärr glömde vi bort att ta bilder, hade varit kul att visa före och efter bilder så alla kunde sett skillnaden! Bara ett litet exempel var att jag noprade ena brynet och inte andra, hon såg inte klok ut! Ena sidan av ansiktet bara hängde medan de var lyft på andra sidan! helt sjukt vilken skillnad de var.. Har aldrig sett så innan;P
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: