2009-11-30 | 13:33:45

Thai mat

Hej igen! Nu har jag slutat för 1,5 timmar sedan! sitter ändå kvar i skolan! Det var fiskmos i skolan idag, jag kallar det iallafall så! Så vi skippade det, och gick å åt Thai mat istället!:) Gott, men mätt som fan blev jag! Nu sitter vi i skolan och lyssnar på bad romance med Lady gaga! :) Ska en sväng förbi apoteket påvägen hem också! Måste hämta ut mina Ppiller.. Usch, har inga pengar till detta! Jaja, det är något man måste ha så! Idag blir det mys med Jonna. (Och Malin en stund) :* hörs seen! Ska se om jag har något roligt att skriva om! :)
1 Kommentarer
Anonym:

det inlägget du la ut 2009-11-24, med klänningarna, den andra klänningen med dragkedjan där bak, vart kommer den ifrån? :)

2009-11-30 | 18:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: