2009-11-16 | 23:31:10

text

Nu har jag och jonna varit ute och gått i över 2 timmar, så himla skönt var det! Gick till kvantum en snabbis innan vi gick hem, tanken var från början att köpa goda chips å dricka, men istället köpte vi druvor,äpplen,clementiner,juice och mjölk! bra val! haha, kom in och tittade på mamma till en mördare eller vad de hette, det var jätte bra! Jag tyckte faktiskt synd om "mördaren" eftersom det var försvar enligt honom. Oavsett hur arg man blir så ska man intedöda! Men det var väl inte riktigt hans tanke när han stod där! jaja, har suttit och lekt lite med photoshop också, inte för att jag förstår någonting men jag trycker på alla knappar jag ser så får vi se hur bilden blir! haha:) Nu ska jag snart sova tänkte jag, en lång dag framför mig imorgon! Ska stå ensam, från vår linje och prata inför folk om hur vår linje är osv! Ska bli nervöst och spännande.. Har även ansökt om mitt körkorts stipendium idag.. Hoppas jag blir en av dem som får det! Men det är bara att hålla tummarna, så svårt kan det väl inte vara! :) Jaja, nu ska jag hoppa ner i min kalla säng! Skriver mer imorgon om jag hinner, har fullt upp. Först matte 2 H, sen prata med barn som vill söka till vår linje.. Sen ska jag på handledarkurs och sen träffa baby!:)

För övrigt har jag och Fredrik 2,5 års dag på onsdag!:)

Sov gott!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: