2009-11-04 | 15:07:17

My life

Hej allihopa!
Efter skolan gick jag och Malin hem för att laga mat, när jag öppnade dörren till lägenheten möttes jag av ett moln av stank. Inte kul, det var bara att börja städa hela lägenheten igen! Hm.. Men nu är det klart och fint igen! Vi lagade mat och sen gick vi till kvantum och köpte en liten tårta ,bröd och mjölk, För våran pant!:) haha. Och nu ska vi plugga lite, sen får vi se vart dagen för oss!:)

Just de, Vi gjorde ju iordning inför invigningen i salongen, och då skulle vi sätta upp en bild på ett öga i salongen där vi kommer att ha kunder, och det blev en bild på min sminkning på Malin som ska hänga där! Lite kul!:)) Karoline gjorde om den lite i photoshop, Förstärkte färgerna och så:)

Här har ni en bild på den;
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: